مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-08سياسي

16 آذر، هوشیاری جامعه دانشجویی در تاریخ ثبت شد


مراسم گرامیداشت روز پرستار و روز دانشجو با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

- مراسم گرامیداشت روز پرستار و روز دانشجو با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم گرامیداشت روز پرستار و روز دانشجو گفت: حضرت زینب کبری (س) مظهر ایثار، از خودگذشتگی، بصیرت، ظلم ستیزی، صبر، ولایت پذیری، شجاعت و شهادت طلبی است و چه روز زیبایی را به نام روز پرستار نامگذاری کرده اند که این نشان از جایگاه والای جامعه پرستاری در کشورمان است.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی پرستاران در دوران دفاع مقدس افزود: در روزهای سخت کرونا نیز مانند دوران دفاع مقدس، شما پرستاران و کادر درمان ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بودید و حماسه آفریدید و با گذشتن از جان خود و تقدیم شهدای مدافع سلامت نشان دادید جهاد و ایثار و شهادت همچنان ادامه دارد.

امیر دریادار سیاری همچنین با گرامیداشت روز دانشجو و تاکید بر جایگاه ویژه دانشجویان گفت: 16 آذر نماد ضد استکباری، ضد استبدادی و ضد استعماری دانشگاه و دانشجو است و در این روز دانشجویان با احساس مسئولیت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر، هوشیاری جامعه دانشجویی در تاریخ ثبت شد

16 آذر، هوشیاری جامعه دانشجویی در تاریخ ثبت شد