مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-08بين الملل

سازمان جهانی بهداشت: به نظر نمی رسد اومیکرون وخیم تر از گونه های دیگر باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری فرانس 24، این ارزیابی های امیدوارکننده در میان افزایش نگرانی های جهانی درمورد گونه جهش یافته ویروس کرونا ارائه شده، - مایکل رایان مقام عالی رتبه سازمان جهانی بهداشت اعلام کردند به نظر نمی رسد سویه اومیکرون کرونا وخیم تر از گونه های دیگر باشد و بسیار بعید است که مصونیت ناشی از واکسن کووید – 19 را بشکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری فرانس 24، این ارزیابی های امیدوارکننده در میان افزایش نگرانی های جهانی درمورد گونه جهش یافته ویروس کرونا ارائه شده، گونه ای که کشور های بسیاری را به اعمال مجدد محدودیت های مرزی و افزایش احتمال بازگشت به قرنطینه وا داشته است.

در حالی که قابلیت انتقال سویه اومیکرون بیش از گونه های قبلی است، مایکل رایان مدیر برنامه اضطراری سازمان جهانی بهداشت از بین رفتن خاصیت محافظت واکسن در برابر این سویه را بسیار بعید دانست و گفت: داده های اولیه نشان نمی دهد که این وضعیت، وخیم تر باشد.

در واقع، مسیر به سمت شدت و حدت کمتر سوق دارد.

وی با تاکید بر لزوم انجام تحقیقات و آزمایش های بیشتر، افزود هیچ نشانه ای دیده نمی شود که اومیکرون بتواند به طور کامل مصونیت ایجاد شده واکسن های موجود را کنار زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: به نظر نمی رسد اومیکرون وخیم تر از گونه های دیگر باشد

سازمان جهانی بهداشت: به نظر نمی رسد اومیکرون وخیم تر از گونه های دیگر باشد