مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-08سياسي

الحاق ناوشکن بالگردبر و زیردریایی به ناوگان نیرویی دریایی ارتش


فرمانده نداجا، با بیان اینکه به زودی در ناوگان شمال ناوشکن کلاس دماوند را با آخرین فناوری آب اندازی خواهیم کرد، متذکر شد: در ناوگان جنوب نیز شاهد بهره برداری از کلاس جماران و یک کلاس جدید از ناوشکن های بالگردبر دارای آشیانه تحت عنوان «ناو اطلاعاتی طلاییه» هستیم.

- ایسنا/گیلان فرمانده نداجا، با بیان اینکه به زودی در ناوگان شمال ناوشکن کلاس دماوند را با آخرین فناوری آب اندازی خواهیم کرد، متذکر شد: در ناوگان جنوب نیز شاهد بهره برداری از کلاس جماران و یک کلاس جدید از ناوشکن های بالگردبر دارای آشیانه تحت عنوان ناو اطلاعاتی طلاییه هستیم.

امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم برنامه های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه های ملی و بین المللی، اظهار کرد: در حوزه دریا اقتدار ملی را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد شناورهای به روز ساخت داخل به دست جوانان متخصص بومی در شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت: در این راستا آخرین تجهیزات و به روزترین امکانات را هم در ناوگان شمال و هم در ناوگان جنوب در اختیار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق ناوشکن بالگردبر و زیردریایی به ناوگان نیرویی دریایی ارتش

الحاق ناوشکن بالگردبر و زیردریایی به ناوگان نیرویی دریایی ارتش