مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-08سياسي

جان فشانی های دانشجویان و پرستاران در دوران کرونا بی سابقه است


استاندار گیلان با اشاره به مجاهدت های مدافعان سلامت در طول دوران بحران کووید 19، گفت: نقش دانشجویان و جان فشانی های آن ها در کرونا، به ویژه پرستاران همچون دوران دفاع مقدس در طول تاریخ بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در همایش روز دانشجو دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت با تبریک روز دانشجو و پرستار اظهار کرد: از نزدیک زحمات مدافعان سلامت به ویژه پرستاران و دانشجویان را در این بحران لمس کرده ام.

وی نقش دانشجویان به ویژه دانشجویان پرستاری را در دوران بحران کووید 19 حائز اهمیت برشمرد و افزود: نقش دانشجویان و جان فشانی های آن ها در کرونا، همچون دوران دفاع مقدس در طول تاریخ بی سابقه است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اذعان بر موفقیت های استان در کنترل اپیدمی کرونا، تصریح کرد: گیلان اکنون بالاترین پوشش واکسیناسیون در کشور را دارد و شتاب واکسیناسیون در استان به گونه ای است که ما اکنون به دنبال افراد برای تزریق واکسن هستیم.

عباسی، به اشاعه سویه جدید ویروس کرونا و رسیدن آن به کشورهای همسایه اشاره کرد و خاطرنشان شد: طبق بررسی های اولیه افرادی که از تزریق واکسن امتناع کرده و در برابر آن مقاومت می کنند، بیشتر به سویه جدید این ویروس مبتلا و بیمار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فشانی های دانشجویان و پرستاران در دوران کرونا بی سابقه است

جان فشانی های دانشجویان و پرستاران در دوران کرونا بی سابقه است