مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-08سياسي

گفت وگوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دانشجویان دانشگاه شاهد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 16 آذرماه به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه شاهد با دانشجویان دیدار و گفت وگو کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 16 آذرماه به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه شاهد با دانشجویان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو و تبریک 16 آذر به همه دانشجویان گفت: از گذشته تاکنون همیشه در روز دانشجو برای بازدید یا سخنرانی به دانشگاه های مختلف دعوت شده ام اما دانشگاه شاهد با دانشگاه های دیگر تفاوت دارد زیرا تمامی ارزش ها و مبانی این دانشگاه توسط حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روز 16 آذر برای ایرانیان یادآور خاطرات تاریخی زیادی است، افزود: 40 سال قبل کشور ما تحت سلطه حکومت سرکوب گرِ سلطنتی بود که مطالبه گری مردم ایران را نپذیرفت و مردم آن را سرنگون کردند.

در طول زمان در ایران حکومت های زیادی وجود داشتند اما از طرف خود مردم یا با دخالت یک قوم حکومت ها تشکیل می شدند اما زمان پهلوی، این دولت با کمک کشورهای خارجی روی کار آمد و در مقابل خواست مردم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دانشجویان دانشگاه شاهد

گفت وگوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دانشجویان دانشگاه شاهد