مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-08بين الملل

کرملین: آمریکا می داند که بازآفرینی اتحاد جماهیر شوروی غیرممکن است


سخنگوی کاخ کرملین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که مسکو مطمئن است معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا بخوبی می داند بازآفرینی اتحاد جماهیر شوروی غیرممکن است.

- کرملین: آمریکا می داند که "بازآفرینی" اتحاد جماهیر شوروی "غیرممکن" است سخنگوی کاخ کرملین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که مسکو مطمئن است معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا بخوبی می داند "بازآفرینی" اتحاد جماهیر شوروی "غیرممکن" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ویکتوریا نولاند، معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا از نگرانی نسبت به اینکه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه قصد بازآفرینی اتحاد جماهیر شوروی را دارد، سخن گفته بود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: در کل، نولاند نسبت به مسائل روسیه آگاه است و تمام جنبه های ظریف فضای پسا-شوروی را می داند و من متقاعد شده ام که نولاند درست مانند ما و درست مانند سایر متخصصان به خوبی درک می کند که احیای اتحاد جماهیر شوروی غیرممکن است.

پسکوف افزود که هیچ نهادی در فضای پسا-شوروی تلاشی برای بازآفرینی اتحاد جماهیر شوروی ندارد.

کرملین به تداوم رابطه با آلمان امیدوار است پسکوف همچنین اظهار کرد که مسکو به تداوم روابط با برلین و روابط سازنده با اولاف شولتش، صدراعظم جدید آلمان امیدوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: آمریکا می داند که بازآفرینی اتحاد جماهیر شوروی غیرممکن است

کرملین: آمریکا می داند که بازآفرینی اتحاد جماهیر شوروی غیرممکن است