مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-08سياسي

برپایی هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات در قم


معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، برنامه ها و فعالیت های این دفتر به مناسبت هفته پژوهش را تشریح کرد و گفت: هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات در قم برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته پژوهش و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی،که در مرکز همایش های غدیر در قم برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی از روز شنبه 20 آذرماه با محوریت فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین در بستر فضای مجازی، برگزار و تا روز پنجشبه 25 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی جداگانه رونمایی خواهند شد، اظهار داشت: در هفته پژوهش سال جاری بعضی از تولیدات سامانه ای، رسانه ای و پایگاه ها هم رونمایی خواهند شد.

وی در ادامه تشریح برنامه های هفته پژوهش به صورت روزانه، خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه 21 آذرماه تحت عنوان روز پژوهش و بین الملل نامگذاری و در این روز دستاوردهای دفتر تبلیغات در عرصه بین الملل رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات در قم

برپایی هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات در قم