مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-08اقتصادي

7 محصول دانش بنیان و فناور در آمل رونمایی شد


هفت محصول تولیدی شرکت فناور ودانش بنیان مازندران همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در آمل رونمایی شد.

- ، علیرضا شریعت فرماندار آمل ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شرکت های فناوری در آمل به ظرفیت های بالای این شهرستان در بخش های کشاورزی، اقتصادی و صنعتی در سطح استان اشاره کرد وگفت: این وضعیت باعث شده تا بسیاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و علمی ارتباط بسیار خوبی با ظرفیت های ایجاد شده در شهرستان برقرار کنند.

شریعت افزود: خوشبختانه شهرستان آمل ازجمله شهرهای موفق و روبه رشد در زمینه حضور و رشد شرکت های فناور در سطح استان دارد و این نشان از ظرفیت های بسیار شهرستان آمل برای استقبال از شرکت های فناور و دستاوردهای علمی نخبگان دارد.

وی، برگزاری دستاوردهای شرکت های فناورو دانش بنیان را گامی مهمی در معرفی نخبگان و جذب مخاطبان بیشتر درتولید محصولات جدید دانست.

فرماندار آمل یادآور شد: مجموعه شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری که محصول دانش بنیان، در این نمایشگاه عرضه شده و با توجه به سفارش رهبرمعظم انقلاب در رابطه با اتکا به دانش داخلی در این نمایشگاه اتکای به جوانان و ثمره آن عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 محصول دانش بنیان و فناور در آمل رونمایی شد

7 محصول دانش بنیان و فناور در آمل رونمایی شد