مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-08بين الملل

اُمیکرون گردشگری آسیا را تهدید می کند


بسیاری از کشورهای آسیایی از ترس موج جدیدی از موارد ویروس کرونا مانند موارد ناشی از سویه دلتا، مرزهای خود را به روی مسافران خارجی می بندند و کسب وکارهایی که به گردشگری متکی است، - اکنون به بازدیدکنندگان محلی امیدوارند.

آسیا نیوز نوشت آسیا و اقیانوسیه تنها منطقه ای در جهان است که هنوز سفرهای هوایی منظم بین المللی را از سر نگرفته و مهم تر از همه فقدان گردشگران چینی بر اقتصاد این منطقه تاثیر گذاشته است.

در مقایسه با سویه دلتا که باعث مرگ هزاران نفر در طول تابستان شد، سویه جدید سارس کو 2(SARS-C0V-2) بسیار مسری است اما خیلی کشنده نیست.

با این وجود هفته گذشته ژاپن تصمیم گرفت هیچ ریسکی نکند و مقامات محلی به خطوط هوایی گفته اند که رزرو پروازهای ورودی را تا پایان دسامبر متوقف می کنند اما در نهایت از این تصمیم عقب نشینی کردند اما سقف تعداد 3500 ورودی روزانه از خارج را تعیین کردند.

پس از ابتلای بیش از 20 هزار مورد جدید در طول تابستان فومیو کیشیدا، نخست وزیر جدید ژاپن، اقدامات موثری را برای محافظت از مردم انجام داد.

حتی با وجود این که حدود 80 درصد اکنون به طور کامل واکسینه شده اند(2 دوز واکسن) و سرایت های جدید به تازگی حدود صدها نفر در روز و تنها با سه مورد مرتبط به سویه اُمیکرون بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون گردشگری آسیا را تهدید می کند

اُمیکرون گردشگری آسیا را تهدید می کند