مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-08اقتصادي

اختصاص 3300 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با تنش های کم آبی کشور


رییس ستاد مدیریت بحران کشور از اختصاص سه هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با تنش های کم آبی در کشور خبر داد و گفت: تمام تلاش دولت توجه به زیرساخت های کشور به ویژه در حوزه ناوگان حمل و نقل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، اسماعیل نجار ظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای و مجلس ارسال شود تا بتوانیم بخشی از خسارت ها را دنبال کنیم.

  کسری 450 میلیارد تومانی بودجه دولت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور قرارگاهی در سه بخش ساماندهی لجستیکی و نوسازی ناوگان و مدیریت پسماند اجرایی شده است، اظهار کرد: این قرارگاه قادر خواهد بود بسیاری از نگرانی های این سه حوزه را برطرف کند.

  وی با اشاره به مشکلات پسماند کشور در 5 تا 6 دهه اخیر افزود: به رغم تلاش های صورت گرفته دولت موضوع پسماند لاینحل باقی مانده که این موضوع در استان های شمالی کشور خود را بیشتر نشان می دهد.

  مهدی جمالی نژاد با اشاره به اعتبارات محدود دولت و اینکه اتفاقات مواجه است که باید از محل فروش اوراق قرضه و مواردی این چنین کمبودها را جبران کند، گفت: بی تردید حضور نمایندگان مجلس در استان ها می تواند علاوه بر آشنا شدن بر مشکلات مردم می تواند نگاه آن ها را به قانون گذاری بازتر و توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3300 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با تنش های کم آبی کشور

اختصاص 3300 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با تنش های کم آبی کشور