مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-08بين الملل

ایجاد سیستم مشترک ارتباطی نیروهای مسلح در جامعه همسود


کشورهای جامعه همسود برای تبادل اطلاعات و هماهنگی همکاری های متقابل بین ارتش ها یک سیستم مشترک ارتباطی نیروهای مسلح ایجاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، کشورهای جامعه همسود برای تبادل اطلاعات و هماهنگی همکاری های متقابل بین ارتش ها یک سیستم مشترک ارتباطی نیروهای مسلح ایجاد کردند که در بین کشورهای آسیای مرکزی ازبکستان و ترکمنستان به این سیستم متصل نشدند.

روسیه برای یک مدت نامشخص در تاریخ 28 نوامبر سال 2021 میلادی این سند را اجرایی کرده که کشورهای عضو جامعه همسود می توانند به آن وارد شوند.

تاکنون علاوه بر روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان به این سیستم وارد شدند.

وظایف اصلی این سیستم ارائه خدمات ارتباطی و تبادل اطلاعات بین نیروهای مسلح کشورهای عضو قرارداد، همکاری های متقابل در زمینه نظامی، هماهنگی سیستم ملی ارتباطات و روابط ویژه کشورهای جامعه همسود است.

هماهنگی این سیستم را فرماندهان ارتباطات نیروهای مسلح کشورهای عضو جامعه همسود بر عهده دارند و فرمانده اداره کل ارتباطات نیروهای مسلح روسیه نیز رییس آن خواهد شد.

بر اساس این سند، بخشی از نیروها و سیستم ارتباطی به طور مداوم با مراکز فرماندهی کشورهای عضو، وظیفه نگهبانی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سیستم مشترک ارتباطی نیروهای مسلح در جامعه همسود

ایجاد سیستم مشترک ارتباطی نیروهای مسلح در جامعه همسود