مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-08اقتصادي

تشکیل 3800 پرونده تخلف صنفی سمنان در 8ماه اخیر


معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل بیش از 3800 مورد پرونده تخلف صنفی در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل بیش از 3800 مورد پرونده تخلف صنفی در سال جاری خبر داد.

مهدی یحیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها طی هشت ماه امسال در حدود 44 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب گشت های مشترک با دستگاه های ذیربط انجام شده است تعداد 4248 مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در هشت ماه گذشته و طی بازرسی های انجام شده ، سه هزار و 807 مورد پرونده تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور، عرضه کالای قاچاق و غیره به ارزش ریالی 712 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 3800 پرونده تخلف صنفی سمنان در 8ماه اخیر

تشکیل 3800 پرونده تخلف صنفی سمنان در 8ماه اخیر