مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-08اقتصادي

فعالیت 92 قرارگاه محرومیت زدایی در کشور / صندوق های قرض الحسنه کیفی سازی می شوند


مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه 92 قرارگاه محرومیت زدایی در کشور عملیات می کنند، اظهار کرد: در مورد صندوق های قرض الحسنه باید به سمت کیفی سازی برویم و از این جهت امسال تنها دو هزار صندوق در برنامه داریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه 92 قرارگاه محرومیت زدایی در کشور عملیات می کنند، اظهار کرد: در مورد صندوق های قرض الحسنه باید به سمت کیفی سازی برویم و از این جهت امسال تنها دو هزار صندوق در برنامه داریم.

سردار محمد زهرایی، امروز چهارشنبه 17 آذرماه در آیین بهره برداری از 620 کارگاه اشتغال خرد خانگی و تجلیل از فعالان صندوق های قرض الحسنه خراسان جنوبی اظهارکرد: امروزه مردم از ما کار تخصصی می خواهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس بسیج سازندگی با اشاره به محرومیت زدایی مردم پایه بیان کرد: با توجه به شیوه مردمی دولت جدید در هفته بسیج با رییس جمهور دیدار داشتیم و بسته جامع محرومیت زدایی و مردم پایگی را ارائه کردیم.

زهرایی با اشاره به اینکه بسیج مردم را به عرصه های مختلف برای حل نظام مسائل می آورد، افزود: یک رویکرد حرف از نمی توانیم و نمی شود، می زند که به آن یخ زدگی اراده ها می گوییم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دولتی داریم که حرف از می توانیم می زند، گفت: چنین دولتی باید تصمیم های سختی در حوزه مسکن، نهاده، ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 92 قرارگاه محرومیت زدایی در کشور / صندوق های قرض الحسنه کیفی سازی می شوند

فعالیت 92 قرارگاه محرومیت زدایی در کشور / صندوق های قرض الحسنه کیفی سازی می شوند