مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-08بين الملل

اذعان شاباک به شکست در ممانعت از حضور جاسوس در منزل «بنی گانتز»


رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) به شکست در ممانعت از حضور جاسوس منتسب به ایران در منزل وزیر جنگ این رژیم اذعان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رونن بار رییس شاباک سه شنبه شب (دیشب) به شکست در ممانعت از حضور فرد متهم به جاسوسی برای ایران در منزل بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم اعتراف کرد.

بنا بر گزارش شرکت رادیویی و تلویزیونی ، کمیته حقیقت یاب در گزارش خود به وجود شکست هایی در عملیات بازرسی امنیتی گورین و وجود شکاف هایی در تأمین امنیت وزیر و محیط اطراف آن از جمله واحد رصد و نظارت، واحد تأمین امنیت شاباک و مسئولان حراست دفتر نخست وزیر و وزارت جنگ اشاره شده است.

گزارش های رسانه ای رژیم صهیونیستی نشان می دهد که گورین دارای سابقه جنایی و محکومیت است و در طول بیش از یک دهه 14 پرونده  در رابطه با سرقت از بانک و منازل برای او تشکیل شده است و چهار بار به حبس محکوم شده و آخرین بار به مدت چهار سال در حبس سپری کرده است.

نوامبر گذشته شاباک اعلام کرد که گورین از طریق شبکه های اجتماعی با یک طرف وابسته به ایران ارتباط برقرار کرده و با استفاده از فرصت اشتغال در منزل گانتز به آن طرف پیشنهاد همکاری و کمک ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان شاباک به شکست در ممانعت از حضور جاسوس در منزل «بنی گانتز»

اذعان شاباک به شکست در ممانعت از حضور جاسوس در منزل «بنی گانتز»