مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-08بين الملل

تظاهرات گسترده علیه کابینه رژیم صهیونیستی در تل آویو


تعداد زیادی از ساکنان تل آویو با تظاهرات علیه کابینه فعلی این رژیم، خواستار استعفای آن و بازگشت نخست وزیر سابق این رژیم به قدرت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حدود شش ماه از روی کار آمدن کابینه جدید در تل آویو از طریق ائتلاف هشت حزب با توافق نخست وزیری گردشی نفتالی بنت و یاییر لاپید می گذرد، تل آویو برای چندمین بار عرصه تظاهرات علیه این کابینه بود.

حدود 1500 نفر از ساکنان تل آویو شامگاه سه شنبه با تجمع در میدان حابیما واقع در تل آویو علیه کابینه بنت-لاپید تظاهرات کرده و از بازگشت احزاب راست گرا به قدرت در ، در این تظاهرات تعدادی از اعضای حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم حضور داشتند که همگی در کابینه های قبلی نتانیاهو پست های وزارتی کسب کرده بودند.

معترضان در این تجمع ضمن اعتراض به کنار گذاشته شدن نتانیاهو از نخست وزیری و درخواست برای بازگشت او به قدرت، خواستار استعفای کابینه کنونی شدند.

بر اساس این گزارش، یکی از دلایل تظاهرات کنندگان برای اعتراض به کابینه بنت-لاپید، ائتلاف آنها با حزب فهرست متحد عربی و ضعف آنها در سیاست خارجی این رژیم اعلام شد.

به نوشته رسانه های اسراییلی، تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی ضد کابینه ائتلافی این رژیم، خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده علیه کابینه رژیم صهیونیستی در تل آویو

تظاهرات گسترده علیه کابینه رژیم صهیونیستی در تل آویو