مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-08دانش

جمعی از دانشجویان دکتری: مصوبه کاهش سن جذب هیئت علمی، زمینه ساز مهاجرت نخبگان است


امضاءکنندگان این نامه، تقاضا دارند، «در راستای برقراری عدالت اجتماعی» و به منظور رفع مشکلات زیادی که با اجرای این قانون پیش روی دانش آموختگان این وزارت خانه قرار گرفته است، - امضاءکنندگان این نامه، تقاضا دارند، در راستای برقراری عدالت اجتماعی و به منظور رفع مشکلات زیادی که با اجرای این قانون پیش روی دانش آموختگان این وزارت خانه قرار گرفته است، دستور فرمایید تا تدابیر لازم برای لغو این مصوبه و بازگشت شرط سنی جذب اعضای هیدت علمی به 45 سال اتخاذ گردد.

جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، برای لغو مصوبه کاهش سن جذب هیئت علمی کارزاری راه انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ امضا کنندگان این کارزار که تاکنون به بیش از 5 هزار نفر رسیده است، از روسای قوا و وزیر علوم خواستار لغو شرط سنی برای عضویت در هیات علمی دانشگاه ها شده، و تقاضا کردند تا نسبت به بررسی مجدد مصوبه و در نظر گرفتن حقوق این گروه از دانشجویان و دانش آموختگان دکتری و برگرداندن شرط سنی 45 سال، اقدام کنند.

در بخشی از استدلال های ارائه شده برای این درخواست آمده است: .

اجرای این مصوبه، با ایجاد روحیه ناامیدی و بی انگیزگی، زمینه را برای مهاجرت طیف وسیعی از نخبگان و سرمایه های انسانی که سال های زیادی را برای دستیابی به نتایج علمی و پژوهشی صرف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از دانشجویان دکتری: مصوبه کاهش سن جذب هیئت علمی، زمینه ساز مهاجرت نخبگان است

جمعی از دانشجویان دکتری: مصوبه کاهش سن جذب هیئت علمی، زمینه ساز مهاجرت نخبگان است