مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-08دانش

رییس دانشگاه آزاد لرستان: شهدا قدرت نرم کشور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیامک بهاروند، رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، 16 آذر در مراسم استقبال از مادر شهید محمد نوری زاده از شهدای تازه شناسایی شده گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم ‎آباد با بیان اینکه شهدا در آسمان ها مشهورتر از زمین هستند، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهدا در آسمان ها شناخته شده تر از زمین هستند، گفت: شهدا قدرت نرم و سرمایه بزرگ کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیامک بهاروند، رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، 16 آذر در مراسم استقبال از مادر شهید محمد نوری زاده از شهدای تازه شناسایی شده گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم ‎آباد با بیان اینکه شهدا در آسمان ها مشهورتر از زمین هستند، اظهار کرد: شهدا باعث انسجام و وحدت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه لحظه وصال این مادر با فرزند شهیدش لحظه ای تأثیرگذار بود که همگان را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: مهمان نوازی مردم لرستان همواره زبانزد خاص و عام است کمااینکه در استقبال از خانواده شهید نوری زاده، سنگ تمام گذاشتند.

بهاروند با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری پیکر شهدا هر جا قرار گیرد عطر و یاد خود را در فضا می پراکند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم ‎


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد لرستان: شهدا قدرت نرم کشور هستند

رییس دانشگاه آزاد لرستان: شهدا قدرت نرم کشور هستند