مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-07اقتصادي

دستهای آلوده!


در روزهای اخیر روند صعودی قیمت دلار در بازار غیررسمی ادامه یافت که یکی از عوامل موثر بر آن را می توان به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین دانست، اما به اعتقاد کارشناسان تا زمانی که تورم بالا در اقتصاد ایران وجود دارد، - در روزهای اخیر روند صعودی قیمت دلار در بازار غیررسمی ادامه یافت که یکی از عوامل موثر بر آن را می توان به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین دانست، اما به اعتقاد کارشناسان تا زمانی که تورم بالا در اقتصاد ایران وجود دارد، نمی توان انتظار دیگری داشت.

در این شرایط دولتمردان نیز عقیده دارند که افزایش نرخ ارز ارتباط مستقیمی با شروع مذاکرات برجامی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از منتشر شدن خبر به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین در دور نخست، بازار غیررسمی ارز در واکنش به این موضوع روند صعودی به خود گرفت و قیمت دلار از 30 هزار تومان نیز عبور کرد.

در این بین، عوامل زیادی بر روند صعودی نرخ غیررسمی ارز مطرح شد، اما به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین در دور نخست فعلا اصلی ترین دلیل این موضوع مطرح شده است.

به اعتقاد کارشناسان، بازار ارز ایران در کنار بی ثباتی اقتصادی و تورم بالا بیشتر تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی حول موضوعاتی همچون منابع ارزی و برجام قرار می گیرد؛ بنابراین تا زمانی که تورم بالا و بی ثباتی در اقتصاد ایران وجود دارد، آزادسازی منابع ارزی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستهای آلوده!

دستهای آلوده!