مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:302021-12-07سياسي

تحریم های یکجانبه در حکم جنایات بین المللی است


نماینده جمهوری اسلامی ایران در بیستمین نشست مجمع دیوان بین المللی کیفری تاکید کرد: تحریم های یکجانبه غیرقانونی در حکم جنایات بین المللی، تحت صلاحیت دیوان بین المللی کیفری است که ضروری است دیوان در مقابل این اقدامات زورمدارنه هوشیار باشد و اقدامات احتیاطی .

- نماینده جمهوری اسلامی ایران در بیستمین نشست مجمع دیوان بین المللی کیفری تاکید کرد: تحریم های یکجانبه غیرقانونی در حکم جنایات بین المللی، تحت صلاحیت دیوان بین المللی کیفری است که ضروری است دیوان در مقابل این اقدامات زورمدارنه هوشیار باشد و اقدامات احتیاطی و مقتضی را اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در روز دوم بیستمین نشست مجمع دولت های عضو اساسنامه رم دیوان بین المللی کیفری، با اظهار تاسف از تحریم های یکجانبه غیرقانونی و نامشروع دولت آمریکا عیله دیوان و مقامات آن تاکید کرد که قصد دولت آمریکا از اعمال تحریم های غیرقانونی و ناقض حقوق بین الملل، خدشه دار کردن و تضعیف استقلال بازیگران در عرصه بین المللی است.

دکتر سید مهدی حسینی اسفیدواجانی، معاون حقوقی بین المللی سفارت کشورمان در لاهه افزود: اقدامات قلدرمابانه دولت آمریکا علیه دیوان بین المللی کیفری و مقامات آن تاکتیکی بود که آن کشور برای خرید زمان کافی برای خارج کردن نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های یکجانبه در حکم جنایات بین المللی است

تحریم های یکجانبه در حکم جنایات بین المللی است