مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:152021-12-07سياسي

تولد 22 سالگی ایسنا با حضور مسئولان گلستانی


16 آدرماه سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا با حضور مسئولان و میهمانان در دفتر این خبرگزاری در استان گلستان گرامی داشته شد.

- 16 آدرماه در کنار مناسبت بزرگ و تاریخ سازی همچون روز گرامیداشت دانشجو که به پاس رشادت و دلاورمردی دانشجویان شهید حادثه 16 آذر 1332 به این نام نامگذاری شده، سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا نیز هست، خبرگزاری که در 16 آدرماه سال 1378 نخستین خبر خود را روی خروجی قرار داد.

از این رو امروز تعدادی از مدیران و مسئولان و دانشجویان با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا استان گلستان ضمن تبریک 22 سالگی این خبرگزاری، با سردبیر این خبرگزاری و مدیران جهاد دانشگاهی استان گلستان دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان که رییس کمیسیون دانشجویی استان نیز به شمار می رود با حضور در دفتر ایسنا گلستان ضمن توصیه هایی برای تعامل دو سویه رسانه ها با نخبگان و مدیران در چارچوب صداقت و شفافیت، سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را تبریک گفت و دقایقی را با سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان گلستان به گفت و گو پرداخت.

دکتر حسن بیارجمندی سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس که خود از چهره های رسانه ای شاخص استان گلستان به شمار می رود نیز امروز عصر با حضور در دفتر خبرگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد 22 سالگی ایسنا با حضور مسئولان گلستانی

تولد 22 سالگی ایسنا با حضور مسئولان گلستانی