مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-07سياسي

توصیه های مدیرکل امور شهری استانداری کرمان به شهردار بم


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری یک سازمان خدمات رسان است و نباید کار سیاسی انجام داده و وارد مقوله های سیاسی شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری یک سازمان خدمات رسان است و نباید کار سیاسی انجام داده و وارد مقوله های سیاسی شود.

علی شهسواری در آیین تکریم و معارفه شهردار بم، بیان کرد: امروزه اداره کردن شهرداری با توجه به رشد و توسعه ای که در سطح دنیا مشهود است همچنین با 400 وظیفه قانونی که قانون گذار در یک روز برای شهردار مشخص کرده به شیوه گذشته و سنتی امکان پذیر نیست.

اولین شرط و رمز موفقیت در شهرداری ها اجرای قانون است و در شهرداری ها نباید خارج از مسایل قانونی کاری انجام شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان بیان کرد: شهرداری ها ادارات غیردولتی و عمومی هستند که توسط مردم اداره می شوند و زمانی که دولت در سال 78 راه اندازی شوراها را رقم زد اداره امور شوراها و شهرداری ها را نیز به مردم واگذار کرد.

وی افزود: در مجموعه ادارات دولتی سالانه توسط دولت بودجه خاصی مشخص و ابلاغ می شود و اداره مربوطه نیز باید در قالب بودجه کارهای محوله را انجام دهد، اما شهرداری بدین شکل نیست و شهردار و شورا این اختیار را دارند بودجه سالانه خود را تنظیم و مشخص کرده و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های مدیرکل امور شهری استانداری کرمان به شهردار بم

توصیه های مدیرکل امور شهری استانداری کرمان به شهردار بم