مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-07سياسي

سامانه امداد هوشمند، طرحی کارآمد در جهت حفظ کرامت انسانی نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، سامانه امداد هوشمند را طرحی کارآمد در جهت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی نیازمندان دانست و گفت: سامانه امداد هوشمند، - ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، سامانه امداد هوشمند را طرحی کارآمد در جهت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی نیازمندان دانست و گفت: سامانه امداد هوشمند، تحولی عظیم در ارائه خدمات آسان تر به مددجویان استان است.

جلال شیخ پور با بیان اینکه سامانه امداد هوشمند، تحولی عظیم در ارائه خدمات آسان تر به مددجویان لرستان است، اظهار کرد: این طرح جهت ارائه خدمات بهتر، مطلوب تر و آسان تر به نیازمندان و محرومان است.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت و متقاضیان می توانند بدون مراجعه حضوری به واحدهای اداری کمیته امداد امام(ره) درخواست های خود برای دریافت خدمات از امداد را از طریق درگاه های الکترونیکی نظیر موبایل، رایانه شخصی، دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت ها و مراکز نیکوکاری به امداد ارائه کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

شیخ پور با بیان اینکه دومین هدف از اجرای طرح امداد هوشمند استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوب به نیازمندان جامعه است، بیان کرد: مهم ترین نکته که حائز اهمیت است و در آیات و روایات ائمه اطهار(ع) هم بسیار تأکید شده و حفظ کرامت و عزت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه امداد هوشمند، طرحی کارآمد در جهت حفظ کرامت انسانی نیازمندان

سامانه امداد هوشمند، طرحی کارآمد در جهت حفظ کرامت انسانی نیازمندان