مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-07دانش

پژوهش و فناوری در خدمت حمایت از تولید باشد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: شاخص های مختلف پژوهشی دانشگاه یک روند رو به رشد بوده است.

- محمد فیضیان در آیین مجازی تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه لرستان که امروز 16 آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز، جایگاه دانشگاه لرستان نسبت به جایگاه 10 سال پیش این دانشگاه ارتقاء یافته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه لرستان بتواند بیشتر از گذشته، نقش اثرگذارتری در زمینه انجام پژوهش ها و تحقیقات کاربردی برای حمایت از تولید داشته باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: تعداد مقالات دانشگاه لرستان در رتبه بندی های معتبری همچون اسکوپوس، آی، اس، سی و .

رشد قابل توجهی داشته است.

فیضیان اضافه کرد: در سال های اخیر، تعدادی مجله و نشریه علمی و تخصصی در دانشگاه لرستان، راه اندازی شدند که البته در سال های آینده هم این روند بایستی ادامه داشته باشد و تعداد مجلات و نشریات علمی بیشتر شوند؛ در این زمینه هم تلاش کردیم آیین نامه های مختلف نشر و چاپ اصلاح شوند.

وی بیان کرد: در زمینه طرح های برون دانشگاهی نیز اقدامات مختلفی در دانشگاه لرستان صورت گرفته است تا با رویکرد مسئله محوری، نقش دانشگاهیان در رفع مشکلات و چالش های استان، اثرگذارتر شود؛ بایستی تلاش شود بیش از پیش، از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه لرستان استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش و فناوری در خدمت حمایت از تولید باشد

پژوهش و فناوری در خدمت حمایت از تولید باشد