مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-07اقتصادي

استرداد اراضی بلااستفاده در شهرک های صنعتی سیرجان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان از تشکیل کمیته ویژه استرداد اراضی بلااستفاده در شهرک های صنعتی و تولیدی خبر داد.

- اکبر عباسپور با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ و صیانت از منافع ملی و توسعه اقتصادی در شهرستان، اراضی با کاربری صنعتی و تولیدی که برخی افراد با اهداف سودجویانه دریافت کرده اما تاکنون هیچ اقدامی به منظور بهره برداری برای فعالیت های تولیدی و صنعتی انجام نداده اند، استرداد خواهد شد.

وی یادآور شد: چنانچه در بررسی ها مشخص شود افرادی به قصد دلالی و بورس بازی نسبت به خرید زمین در شهرک ها،نواحی و زمین های دولتی در سطح شهرستان اقدام کرده باشند و در حال حاضر هیچ ساخت وسازی در مدت زمان قانونی انجام ندهند، اراضی واگذار شده به منظور انجام فعالیت های خدماتی و تولیدی، توسط کمیته ویژه استرداد اراضی شهرک های صنعتی و تولیدی بازپس گیری شده و در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان افزود: در استرداد این زمین ها سعی بر آن داریم ضمن حفظ عدالت و جوانب مختلف، اگر کارفرمای واحد تولیدی یا صنعتی به دلایل غیرعمدی و خارج از کنترل موفق به بهره برداری در مدت زمان تعیین شده نشده باشد، به وی مهلت دوباره داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد اراضی بلااستفاده در شهرک های صنعتی سیرجان

استرداد اراضی بلااستفاده در شهرک های صنعتی سیرجان