مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-07سياسي

آب رسانی به 18 روستای کم برخوردار شهرستان شیراز


آب رسانی به 18 روستای کم برخوردار شهرستان شیراز تا پایان تابستان 1401 انجام می شود.

- ، محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی (ع) که با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و آب رسانی به مناطق محروم شیراز برگزار شد، گفت: کار جمع آوری معتادان متجاهر را با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، آغاز خواهیم کرد که بر اساس هماهنگی های انجام شده، تا دهه فجر همه معتادان جمع آوری و ساماندهی خواهند شد.

وی با بیان اینکه بودجه لازم و مکان مناسب برای اجرای این طرح با هماهنگی مجموعه سپاه، شهرداری شیراز و بهزیستی فراهم شده است افزود: پیش بینی شده است هزار معتاد متجاهر شیراز در این مکان ساماندهی شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در ادامه جلسه، گفت: طرح آب رسانی و اصلاح شبکه به 18 روستای کمتر برخوردار و محروم شهرستان شیراز را پیش بینی کرده ایم و قرار است که این طرح با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب شیراز در مدت یک سال اجرایی شود.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه این طرح آب رسانی با استفاده از اعتبارات استانی و قرارگاه محرومیت زدایی احمد بن موسی (ع) اجرایی می شود افزود: برای به نتیجه رسیدن این طرح، با حضور شهرداران، نماینده سپاه، نماینده قرارگاه و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط، 31 قرارگاه محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان شیراز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به 18 روستای کم برخوردار شهرستان شیراز

آب رسانی به 18 روستای کم برخوردار شهرستان شیراز