مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-07اقتصادي

رشد 9.5 درصدی ازدواج در شهرستان شبستر


بعد از 17 سال روند نزولی آمار ازدواج ، در سال 99 در سطح کشور با رشد پنج درصد روند صعودی پیدا کرده است و این رقم در شهرستان شبستر با 9.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، حسین عبداللهی در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی  شهرستان شبستر، به موضوع افزایش سن ازدواج و کاهش فرزندآوری اشاره کرد و با بیان اینکه کاهش جمعیت جوان، جامعه را با مشکلات متعددی مواجه می کند، اظهار داشت: بی شک فعالیت های رسانه ای و فرهنگی در اصلاح این وضعیت موثر خواهد بود که این اقدامات فرهنگی باید بر مبنای راهکارهای علمی و عملی در سطوح مختلف انجام شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت تشکیل مجمع خیرین ازدواج در شهرستان شبستر گفت: با استفاده از ظرفیت قانونی و همکاری برخی دستگاه های اجرایی موضوع ازدواج آسان پیگیری، و پیشنهاد میگردد از ظرفیت و امکانات مجموعه های ورزشی و حسینیه ها در این موضوع کمک گرفته شود.

نائب رییس شورای فرهنگ عمومی شبستر ضمن ارائه آماری از تسهیلات پرداخت شده ازدواج گفت: از سال 98 مبلغ همسری که متاسفانه در بخش صوفیان شاهد این موضوع هستیم جلوگیری کرد.

دانشجویان سرمایه های علمی، اجتماعی و سیاسی کشور هستند امام جمعه شبستر  نیز در این نشست گفت: دانشجویان سرمایه های علمی، اجتماعی و سیاسی کشور هستند که با روحیه ها از علل افزایش سن ازدواج، از دخالت عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 9.5 درصدی ازدواج در شهرستان شبستر

رشد 9.5 درصدی ازدواج در شهرستان شبستر