مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-07سياسي

بررسی بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی در کمیسیون اجتماعی مجلس


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عدم اجرای بودجه قانون در مورد پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط و صندوق های بازنشستگی در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا استفساریه ای به صحن مجلس ارائه شود.

- علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه موضوع عدم اجرای قانون بودجه 1400 در مورد پرداخت 150 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی با حضور نمایندگان این صندوق ها و دستگاه های ذی ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در قانون بودجه سال 1400 مصوب شده بود تا دولت بدهی خود به صندوق های بازنشستگی را از طریق تهاتر و با واگذاری شرکت های دولتی به این صندوق ها تسویه کند که این بخش از قانون بودجه تاکنون اجرا نشده است البته اخیراً صحبت هایی به گوش رسیده که اقدامات اولیه  برای این منظور در حال  انجام است.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین در نامه ای خطاب به هیأت دولت عنوان کرده که دولت باید این شرکت ها را بفروشد و پول حاصله را به صندوق های بازنشستگی واریز کند که البته منظور ما اینگونه است که می تواند این شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی در کمیسیون اجتماعی مجلس

بررسی بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی در کمیسیون اجتماعی مجلس