مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-07اقتصادي

زمینه های توسعه معادن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی در حال تدوین است


نماینده دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: زمینه های توسعه معادن و صنایع معدنی استان برای معرفی ظرفیت های این حوزه در حال تدوین است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: زمینه های توسعه معادن و صنایع معدنی استان برای معرفی ظرفیت های این حوزه در حال تدوین است.

یوسف محمدزاده، روز سه شنبه، 16 آذرماه در جلسه کارشناسی کمیته معدن کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تبریز با ارائه گزارشی از مراحل تدوین این برنامه اظهار کرد: در ترسیم چشم انداز توسعه معادن و صنایع معدنی، مسئولیت هایی متوجه دستگاه های اجرایی استان خواهد شد.

وی گفت: ارزیابی عملکرد گذشته شامل نتایج طرح ها و برنامه های توسعه ای بخش، تکالیف مندرج در اسناد بالادستی و نظرات گروه های ذی نفع و ذی نفوذ، تدوین نقشه راه معادن و صنایع معدنی استان بر پایه سیاست های دولت و بسترسازی برای پایش و سنجش زمان مند طرح ها و برنامه های دستگاه های اجرایی ذی ربط استان از جمله بخش های این برنامه است.

محمدزاده با بیان اینکه عملیاتی شدن این برنامه، تعهداتی غیررسمی را برای نهادهای دولتی و خصوصی استان در پی خواهد داشت، ادامه داد: این تعهدات از جمله شامل حرکت در جهت جبران نابرابری ها در بخش معدن و صنایع معدنی بین مناطق و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های توسعه معادن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی در حال تدوین است

زمینه های توسعه معادن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی در حال تدوین است