مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-07اقتصادي

ضرورت توسعه فضای سبز در بافت های صنعتی جنوب غرب تبریز


شهردار تبریز با پیش بینی تاثیرات مثبت احیای باغات لاله در سطح منطقه، بر ضرورت توسعه فضای سبز در بافت های صنعتی جنوب غرب تبریز تاکید کرد.

- عباس رنجبر طی بازدید از باغات لاله اظهار کرد: توسعه و احیای باغات لاله با کمترین هزینه با بهترین بهره وری در جنوب غرب تبریز توسط شهرداری منطقه هفت صورت گرفته است که پیش بینی می شود نمونه کامل یک پارک کشاورزی در سطح ملی و منطقه ای باشد.

وی با اشاره به همکاری مهندسان و مشاوران کشاورزی برای طراحی این باغات، گفت: از اهالی منطقه جنوب غرب تبریز که در زمینه کشاورزی فعالیت دارند، دعوت می شود تا نسبت به تدوام فعالیت های خود در این زمینه و در این پارک کشاورزی اقدام کنند و شهرداری تبریز نیز در این صورت از آنها حمایت خواهد کرد.

رنجبر ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات شهرداری منطقه هفت تبریز در اجرای این طرح و احیای باغات لاله افزود: پارک کشاورزی درون شهری به عنوان یکی از نخستین نمونه های پارک در این زمینه می تواند زمینه رونق کشاورزی و اشتغال اهالی فعال در این منطقه را فراهم کند.

وی همچنین توسعه و احیای باغات کشاورزی درون شهری را یکی از اهداف و چشم اندازهای مدیریتی خود عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک باغات درون شهری تبریز بار دیگر احیا شده و توسعه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه فضای سبز در بافت های صنعتی جنوب غرب تبریز

ضرورت توسعه فضای سبز در بافت های صنعتی جنوب غرب تبریز