مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-07بين الملل

نگرانی رژیم صهیونیستی از کشیده شدن تنش در کرانه باختری و قدس به اراضی اشغالی 48


رسانه های صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کردند، رژیم صهیونیستی به شدت از احتمال تشدید وضعیت امنیتی در کرانه باختری و قدس و کشیده شدن آن به اراضی 48 هراس دارد.

- رسانه های صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کردند، رژیم صهیونیستی به شدت از احتمال تشدید وضعیت امنیتی در کرانه باختری و قدس و کشیده شدن آن به اراضی 48 هراس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت، سطح سیاسی و نهاد امنیتی و نظامی احتمال وقوع چنین تنش و خطر امتداد آن به اراضی سال 48 را بررسی کرد؛ اتفاقی که در جنگ اخیر در نوار غزه رخ داد.

این روزنامه نوشت، در ایست های بازرسی و در طول اراضی اشغالی سال 1948 حالت آماده باش افزایش یافته و اقدامات لازم برای تقویت نیروهای اشغالگر در کرانه باختری و قدس اتخاذ شده است.

هاآرتص نوشت، درباره اجرای حملات بیشتر به تقلید از اقدامی که در جنگ 11 روزه نوار غزه رخ داد و نیز مشابه حملات فری که اکتبر 2015 شروع شد نگرانی هایی وجود دارد.

طبق نوشته این روزنامه، موسسه نظامی اسراییل هیچ ارتباطی بین مجریان عملیات اخیر با گروه های فلسطینی نیافته و حملات به شکل انفرادی انجام شدند مثل عملیاتی که در شهرک قدیمی قدس منجر به قتل اسراییلی به دست فادی ابوشحیدم از رهبران محلی حماس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی رژیم صهیونیستی از کشیده شدن تنش در کرانه باختری و قدس به اراضی اشغالی 48

نگرانی رژیم صهیونیستی از کشیده شدن تنش در کرانه باختری و قدس به اراضی اشغالی 48