مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-07بين الملل

نشست کمیته راهبردی مشترک به ریاست اردوغان و امیر قطر


امیر قطر و رییس جمهوری ترکیه امروز در دوحه ریاست هفتمین نشست کمیته عالی راهبردی مشترک را برعهده گرفته و بر عزم خود برای تقویت روابط تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چارچوب هفتمین نشست کمیته عالی راهبردی قطر-ترکیه، دو طرف قطری و ترکیه نشست های مشترکی را برگزار کردند که با امضای توافق نامه هایی در زمینه های مختلف، زیر نظر سران دو کشور به پایان رسید.

خبرگزاری دولتی قطر (قنا) اعلام کرد که تمیم بن حمد آل ثانی و اردوغان در این دیدار راه های تحکیم و توسعه روابط همکاری راهبردی بین قطر و ترکیه و چشم انداز ارتقای آن در سطوح مختلف به ویژه اقتصاد، سرمایه گذاری، صنعت، دفاع، امنیت، موقوفات، رسانه، فرهنگ و ورزش را بررسی کردند.

این خبرگزاری افزود: امیر قطر با تأکید بر اهمیت نشست های کمیته عالی و نشست های مقامات دو کشور به منظور دستیابی به اهداف خود در تحکیم مشارکت راهبردی قطر و ترکیه، خواستار دستیابی به توافقات جدید در زمینه های مختلف شدند.

خبرگزاری قطری همچنین اعلام کرد که تمیم و اردوغان دیداری دوجانبه داشتند و در آن درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی مربوط به کشورهایشان تبادل نظر کردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیته راهبردی مشترک به ریاست اردوغان و امیر قطر

نشست کمیته راهبردی مشترک به ریاست اردوغان و امیر قطر