مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-07پزشكي

اهدای 260هزار بطری انواع سرم تزریقی به ایران از سوی سازمان جهانی بهداشت


سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به کمبود موقتی سرم های تزریقی در ایران، محموله ای شامل 260هزار بطری انواع سرم وریدی را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهدا کرد.

- سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به کمبود موقتی سرم های تزریقی در ایران، محموله ای شامل 260هزار بطری انواع سرم وریدی را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی دفتر نمایندگی who در ایران، این محموله سرم به ارزش 156 هزار دلار هفته گذشته از گمرک بندر عباس در استان هرمزگان ترخیص و روز دوشنبه، 15 آذر، وارد تهران شد.

دکتر سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران، در این رابطه اظهار داشت: تامین این سرم های حیاتی در شرایطی که نظام بهداشتی به خاطر کووید-19 تحت فشار قرار دارد، وزارت بهداشت را قادر می سازد تا خدمات درمانی را به موقع به مردم ایران و همچنین پناهندگان افغان ارائه دهد.

این محموله شامل 160، 000 بطری سرم رینگر، 50، 000 بطری سرم قندی و 50، 000 بطری سرم نمکی می شود، که هر سه برای مراقبت پزشکی و درمان بستری یا سرپایی بیماری های مختلف ضرورت دارند.

این کمک سازمان جهانی بهداشت با هدف جبران کاهش موقت در موجودی این سرم ها به دلیل افزایش بیماران بستری کووید-19 در خلال موج پنجم همه گیری در کشور در ماه های شهریور و مهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 260هزار بطری انواع سرم تزریقی به ایران از سوی سازمان جهانی بهداشت

اهدای 260هزار بطری انواع سرم تزریقی به ایران از سوی سازمان جهانی بهداشت