مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-07اجتماعي

پل ششم اهواز برای تردد خودروهای سبک بازگشایی می شود


مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: پل ششم اهواز (پل فولاد) از روز شنبه 20 آذرماه برای تردد خودروهای سبک بازگشایی خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: پل ششم اهواز (پل فولاد) از روز شنبه 20 آذرماه برای تردد خودروهای سبک بازگشایی خواهد شد.

هدایت الله زارع زاده روز سه شنبه با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای ترمیم و مرمت پل ششم اظهار کرد: با توجه به ضرورت انجام عملیات ترمیم پل ششم مقرر شده بود از 9 آذر تا زمان ترمیم و مرمت کامل پل، تردد کلیه وسایط نقلیه (با توجه به عدم امکان جدا سازی سبک و سنگین) ممنوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: با توجه به بررسی های کارشناسی ترافیکی و به منظور تسهیل عبور مرور شهروندان در هفتمین جلسه شورای ترافیک مورخ 14 آذر 1400، تصمیم بر این شد با اجرای تدابیری شامل استقرار محدودکننده دروازه ای ظرف 3 روز آینده در مبادی ورودی پل (به منظور جلوگیری از تردد خودروهای سنگین) از دو سمت شرق و غرب، تردد خودروهای سواری و سبک روی پل ششن مجدداً برقرار شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش آسیب به سازه پل، تردد خوردروهای سنگین تا پایان مرمت و اصلاح ممنوع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل ششم اهواز برای تردد خودروهای سبک بازگشایی می شود

پل ششم اهواز برای تردد خودروهای سبک بازگشایی می شود