مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-07اقتصادي

«متافو»، فرصتی برای برخورد شخصی؟


متافو ، فرصتی برای برخورد شخصی؟ دنیای اقتصاد نوشت: احسان مقدس پور مدیر روابط عمومی آهن آنلاین از ممانعت غیرقانونی حضور این شرکت در نمایشگاه متافو علیرغم دریافت تاییدیه ثبت نام خبر داد.

احسان مقدس پور مدیر روابط عمومی آهن آنلاین بزرگترین استارتاپ صنعتی کشور از ممانعت حضور این شرکت در نمایشگاه متافو علیرغم دریافت تاییدیه ثبت نام و به دلیل کینه جویی شخصی مدیر جدید شرکت نمانگر ، برگزار کننده این نمایشگاه خبر داد.

ادعای مقدس پور مستند به یک مکالمه تلفنی است که در آن علت جلوگیری از حضور آهن آنلاین در متافو ی 1400، تصمیم شخصی برگزار کننده و به دلیل اتفاقاتی که در دوره قبل برگزاری این نمایشگاه افتاده عنوان می شود.

مدیر روابط عمومی آهن آنلاین در توضیح این اتفاق گفت: سال 98 در دوره پیشین برگزای نمایشگاه متافو محلی که طی قراداد مکتوب برای غرفه آهن آنلاین جانمایی شده بود به صورت غیرقانونی به محل دیگری منتقل شد و آهن آنلاین ناچار به پیگیری حقوق خود در مراجع محترم قضایی شد.

مقدس پوردر ادامه گفت: امسال با وجود دریافت تاییدیه ثبت نام و مدارک نمایشگاهی، هنگام جانمایی غرفه با ممانعت مدیر جدید شرکت نمانگر برگزار کننده این نمایشگاه مواجهه شدیم که امکان حضور در متافو ی 1400 را ضمن یادآوری شفاهی اتفاقات پیشین در زمان معاونت ایشان، به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متافو»، فرصتی برای برخورد شخصی؟

«متافو»، فرصتی برای برخورد شخصی؟