مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-07اقتصادي

آیا حذف ارزش افزوده موجب رونق بازار طلا می شود؟


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با تاکید بر اینکه حذف ارزش افزوده از اصل طلا بسیار به رونق بازار طلا کمک خواهد کرد، گفت: امروز خرید و فروش طلا به سمت مصنوعات بسیار کم وزن همچون آویز و گوشواره و یا سرویس هایی با وزن بسیار کم رفته است.

- هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با ایسنا، با تحلیل بازار طلا و سکه در کشور، اظهار کرد: طی چند روز گذشته افزایش نرخ ارز منجر به سیر صعودی بهای طلا در بازار ایران شده است.

وی افزود: زمانی که دو آیتم نرخ ارز در بازار و اونس جهانی افزایش داشته باشد، طبیعتا بر قیمت طلا اثرگذار است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با تاکید بر اینکه بازار طلا و جواهر اصفهان به دلیل افزایش قیمت ها در رکود به سر می برد، تصریح کرد: اکنون به نوعی قدرت خرید از بسیاری خانواده ها سلب شده است و اکثریت مردم برای سرمایه گذاری قادر به خرید طلا نیستند.

وی با اشاره به اینکه قیمت اونس جهانی امروز همانند چند روز گذشته نوسان چندانی نداشته و اکنون 1781 دلار است، گفت: علت اصلی نوسان محدود اونس جهانی انتشار گزارش هایی مبنی بر خفیف بودن سویه جدید کرونا و نزدیک شدن به پایان سال میلادی است.

شیشه بران به افزایش قیمت سکه در بازار داخل اشاره کرد و گفت: همانند سال گذشته مردم تمایل برای سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه ندارند، چراکه قدرت خرید آنها پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حذف ارزش افزوده موجب رونق بازار طلا می شود؟

آیا حذف ارزش افزوده موجب رونق بازار طلا می شود؟