مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-07اقتصادي

95 درصد برنامه پرورش میگو تحقق یافت


رییس سازمان شیلات از تحقق 95 درصدی تکلیف برنامه پرورش میگوی کشور خبر داد.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، نبی اله خون میرزایی اظهار داشت: امروز بومی شدن دانش و فن آوری پرورش میگو در کشور افق جدیدی را باز کرده و قابل تعمیم به سایر سخت پوستان است.

به پشتوانه کار مستمری که در حوزه تحقیقات در دهه های گذشته انجام شده است و با انتقال دانش و یافته ها و جلب اعتماد سرمایه گزاران توانستیم در اجرای آن موفق باشیم.

وی افزود: امروز بسیاری از حوزه هایی که موجب نگرانی بوده دیگر نگران کننده نیست، از جمله محدودیت آب شیرین در کشور برای ما خیلی نگران کننده نیست چون به مدد سرمایه انسانی، دانش و تحقیقات صورت گرفته، اعتماد سرمایه گذاران بخش برای استفاده از آب های لب شور و شور کشور و برای تولید و اشتغال در سراسر کشور برنامه داریم و تجربیات و یافته های تحقیقاتی ما با مشارکت سرمایه گذاران و بهره برداران ترویج شده است و محدودیت های منابع آب شیرین در کشور و شور شدن آب چاه ها و تهدیدهایی که خشکسالی برجای گذاشته است خیلی نگران کننده نیست.

خون میرزایی تصریح کرد: برای آب های دریای شمال و جنوب کشور برنامه های مفصلی در زمینه پرورش ماهی در دریا و پرورش در سواحل با تمرکز و پرورش میگو تدوین وتنظیم شده است و در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد برنامه پرورش میگو تحقق یافت

95 درصد برنامه پرورش میگو تحقق یافت