مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-07اقتصادي

حسابداری، لازمه تصمیم سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است


بدون دست یابی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای حسابداری، توسعه فعالیت های اقتصادی و پاسخگویی نهادها، سازمان ها و شرکت ها به جامعه غیرممکن است.

- مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بدون دست یابی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای حسابداری، توسعه فعالیت های اقتصادی و پاسخگویی نهادها، سازمان ها و شرکت ها به جامعه غیرممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی، در همایش فرصت ها و چالش های حسابداری، علوم مالی در عصر نوین که همزمان با 15 آذر روز حسابدار توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و شورای عالی جامعه حسابداران رسمی برگزار شد، با بیان این مطلب در خصوص نقش حسابداری در اقتصاد، افزود: یکی از جنبه های مهم حسابداری اهمیت آن در تصمیم گیری های اقتصادی است؛ به طوری که توسعه و افزایش فعالیت های اقتصادی بدون دست یابی به اطلاعات حسابداری، تقریباً غیرممکن است.

همچنین وظیفه پاسخگویی که نهادها، سازمان ها و شرکت ها دارند از طریق گزارش های حسابداری به جامعه، نهادهای مدنی و سهامداران امکان پذیر است.

از این رو حسابداری در اقتصاد جایگاه ویژه ای دارد.

وی اظهار کرد: حسابداری در شفافیت مالی، پاسخگویی و سودمندی در تصمیم گیری های اقتصادی جایگاه برجسته ای دارد و حسابداران در روز حسابدار گرد هم می آیند تا یافته ها و دستاوردهای جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابداری، لازمه تصمیم سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است

حسابداری، لازمه تصمیم سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است