مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-07اقتصادي

ذوب آهن اصفهان در سیستان وبلوچستان راهگشای بنگاه های اقتصادی است


حضور و سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در این استان راه را برای بنگاههای بزرگ اقتصادی باز می کند تا با سرمایه گذاری از ظرفیت های معدنی منطقه استفاده شود.

- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور و سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در این استان راه را برای بنگاههای بزرگ اقتصادی باز می کند تا با سرمایه گذاری از ظرفیت های معدنی منطقه استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به نقل از ذوب آهن اصفهان، حسین مدرسی خیابانی در نشست بررسی راهکارهای سرمایه گذاری در بخش معدن سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرعامل و سرمایه گذاران ذوب آهن اصفهان و برخی بنگاه های اقتصادی کشور برگزار شد اظهار داشت: خیلی از ظرفیت های معدنی این استان ناشناخته بوده و نیاز است با بهره برداری از این ظرفیت ها زمینه ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی فراهم شود.

وی افزود: باید از ظرفیت های بی شمار معدنی سیستان و بلوچستان در جهت توسعه و پیشرفت این استان استفاده کنیم زیرا ما قابلیت های خوبی در این زمینه داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای تنها بندر اقیانوسی کشور و ظرفیت های بی شماری در حوزه اشتغال دریا محور است.

وی با بیان این که سیستان و بلوچستان یک هزار و 600 کلیومتر مرز با ویژگی های خاص با سایر کشورها دارد تصریح کرد: طبیعت بکر این استان یکی از مهم ترین مزیت های گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان در سیستان وبلوچستان راهگشای بنگاه های اقتصادی است

ذوب آهن اصفهان در سیستان وبلوچستان راهگشای بنگاه های اقتصادی است