مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-07اقتصادي

آزاد شدن صادرات تجهیزات پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک در حساب کاربری توییتر خود نوشت: با توجه به اشباع بازار داخل در خصوص تجهیزات و اقلام پزشکی مقابله با کرونا به واسطه توسعه خطوط تولید به ویژه توسط شرکت های دانش بنیان، - رییس سازمان توسعه تجارت ایران در یکی از شبکه های اجتماعی از آزاد شدن صادرات تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک در حساب کاربری توییتر خود نوشت: با توجه به اشباع بازار داخل در خصوص تجهیزات و اقلام پزشکی مقابله با کرونا به واسطه توسعه خطوط تولید به ویژه توسط شرکت های دانش بنیان، با پیگیری های انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، صادرات این اقلام به منظور افزایش ظرفیت ‎تولید آزاد شد.

گفتنی است از اسفندماه 98 با شیوع ویروس کرونا محدودیت ها و ممنوعیت هایی در کشور اعمال شد که بخش تجاری نیز از این قائده مستثنی نبود.

در این مدت صادرات اقلام مربوط به مقابله با کووید 19 اجازه صادرات نداشتند تا تولیدات داخلی نیاز کشور را تامین کند.

با توجه به آغاز واکسیناسیون از اسفندماه 99 در ایران و کاهش شیوع ویروس کرونا، کسب و کار های کشور به روال سابق بازگشته و محدودیت های صادراتی نیز کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد شدن صادرات تجهیزات پزشکی

آزاد شدن صادرات تجهیزات پزشکی