مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-07پزشكي

افزایش طول عمر با عصاره هسته انگور!


پژوهشگران چینی در بررسی جدید خود نشان داده اند که یک ماده شیمیایی موجود در عصاره هسته انگور می تواند سلول های فرسوده را از بین ببرد و به افزایش طول عمر کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیوساینتیست، یک ماده شیمیایی به دست آمده از عصاره هسته انگور، با پاکسازی سلول های قدیمی و فرسوده موش های پیر، عمر آنها را تا 9 درصد افزایش می دهد.

همچنین به نظر می رسد که این درمان، موش ها را از نظر جسمی سالم می کند و در صورت استفاده در کنار شیمی درمانی برای درمان سرطان، اندازه تومورها را کاهش می دهد.

یافته های این پژوهش، درمان های ضد پیری آینده را بهبود می بخشند تا سلول های پیر را که توانایی تکثیر خود را از دست داده اند، هدف قرار دهند و موادی را که به بروز التهاب منجر می شوند، دفع کنند.

تعداد سلول های پیر با بالا رفتن سن، افزایش می یابد و با بروز بیماری های گوناگون مرتبط با افزایش سن از جمله بیماری های قلبی-عروقی، دیابت نوع دو و پوکی استخوان مرتبط است.

کیکسیا زو (Qixia Xu)، پژوهشگر دانشگاه آکادمی علوم چین (UCAS) در شانگهای و همکارانش، برای یافتن ماده ای که ممکن است این سلول ها را از بین ببرد، مجموعه ای از مواد شیمیایی مرتبط با پیری را از نظر اثرات آنها بر سلول های پیر بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش طول عمر با عصاره هسته انگور!

افزایش طول عمر با عصاره هسته انگور!