مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-07اقتصادي

حمایت اسنپ از ایده ها و تیم های نوآورانه


راه اندازی اسنپ ونچرز، در راستای حمایت از ایده های نوآورانه، گام مهم و موثری در جهت حفظ و نگهداری سرمایه های ملی است و فرصتی است برای جوانان مستعد تا در کشور خود ارزش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گروه اسنپ که پیش از این خدمات متنوعی را در یک اپلیکیشن جامع به صورت یکجا فراهم کرده بود، به صورت هدفمند وارد حوزه سرمایه گذاری جسورانه یا خطرپذیر شده است.

اسنپ ونچرز، به عنوان بازوی سرمایه گذاری گروه اسنپ، قصد دارد تجربه و دانش خود را در کنار تامین مالی به تیم های نوپا و خلاق در اکوسیستم استارتاپی ایران ارائه کند.

اسنپ ونچرز با در اختیار داشتن ابزارها و مزایای متعدد گروه اسنپ می تواند شرایطی را برای فرد یا تیم های نوپا فراهم کند که تمرکز خود را روی رشد ایده های نوآورانه بگذارند و در مسیر ساخت محصول و ارتباط با کاربران پیش روند.

تحقق ایده های نوآورانه با توجه به مهاجرت روزافزون جوانان کارآفرین و خلاق که از مهم ترین سرمایه های کشور به ویژه در اکوسیستم استارتاپی هستند، راه اندازی اسنپ ونچرز، در راستای حمایت از ایده های نوآورانه، گام مهم و موثری در جهت حفظ و نگهداری سرمایه های ملی است.

   با توجه به نقش استارتاپ های بزرگ کشور در حفظ سرمایه های انسانی، علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ، درباره انگیزه راه اندازی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اسنپ از ایده ها و تیم های نوآورانه

حمایت اسنپ از ایده ها و تیم های نوآورانه