مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-07سياسي

16 آذر نماد بیداری دانشجویان مقابل کودتای آمریکایی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: واقعه 16 آذر سال 1332 نماد بیداری دانشجویان ما مقابل کودتا آمریکایی علیه خواست و اراده ملت ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان ظهر سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دانشجو و تبریک روز دانشجو، دانشجویان را ظرفیتی ویژه برای کشور و انقلاب دانست و گفت: دانشجویان به مانند سایر اقشار مختلف مردم در طول دوران انقلاب اسلامی تا به امروز نقش مهم و تأثیرگذاری در موفقیت های انقلاب داشته اند و امروز نیز رسالت مهمی در برابر حفظ و تثبیت ارزش های نظام اسلامی، همان ارزش هایی که شهدا خون خود را برای آن هدیه دادند در جامعه بر عهده دارند، دانشجویان باید در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و عملی وارد میدان شده و سبب عزت و پیشرفت کشور شوند.

وی افزود: بهترین الگو برای دانشجویان شهدا هستند، کسانی که ایثارگرانه، باایمان و اخلاص برای ارزش های نظام و امنیت و آرامش ما از بهترین هستی خود گذشتند، این بزرگ ترین درس برای دانشجویان است.

امروز اگر بتوانیم فرهنگ ایثارگری، مجاهدت و شهادت را در بین نسل جوان توسعه دهیم موفق خواهیم بود، بسیاری از شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت که امروز به درجه رفیع شهادت یا جانبازی نائل آمدند جوانان و دانشجویان هستند که با اخلاص، خون خود را برای کشور و انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر نماد بیداری دانشجویان مقابل کودتای آمریکایی است

16 آذر نماد بیداری دانشجویان مقابل کودتای آمریکایی است