مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-07سياسي

دریادار تنگسیری : بر اساس اصل ما می توانیم کارهای ناممکن و سخت،ممکن وآسان می شود


فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بر اساس اصل «ما می توانیم» تمام کارهای ناممکن و سخت،ممکن وآسان می شود گفت: با تلاش افسران جوان و متخصص و تخصصی کردن آموزش ها در مهندسی نیروی دریایی سپاه و شعار « ما می توانیم» صرفه جویی قابل توجهی بر اساس رعایت اصل« .

- دریادار تنگسیری : بر اساس اصل "ما می توانیم"کارهای ناممکن و سخت،ممکن وآسان می شود فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بر اساس اصل ما می توانیم تمام کارهای ناممکن و سخت،ممکن وآسان می شود گفت: با تلاش افسران جوان و متخصص و تخصصی کردن آموزش ها در مهندسی نیروی دریایی سپاه و شعار ما می توانیم صرفه جویی قابل توجهی بر اساس رعایت اصل اقتصاد مقاومتی در نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ مراسم رونمایی از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین مهندسی و پشتیبانی رزم باز سازی شده در ندسا با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

در این مراسم 91 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین بازسازی شده شامل کشنده ها و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در کلاس های متفاوت مهندسی رزم و پدافند غیر عامل که توسط مهندسان و کارگران زبردست ، مومن و انقلابی ، بازسازی شده اند، رونمایی و به چرخه خودرویی این نیرو اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری : بر اساس اصل ما می توانیم کارهای ناممکن و سخت،ممکن وآسان می شود

دریادار تنگسیری : بر اساس اصل ما می توانیم کارهای ناممکن و سخت،ممکن وآسان می شود