مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07اقتصادي

آسفالت 100 کیلومتر از راههای روستایی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از عملکرد 10 درصدی آذربایجان غربی از مجموع راههای روستایی آسفالت شده کشور درسالجاری خبر داد.

- ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا گفت: در سالجاری بالغ بر 100 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است که در بین استان های کشور رقم قابل ملاحظه و کارنامه قابل قبولی محسوب می شود.

وی با اشاره به اجرای 530 روکش آسفالت در محورهای آذربایجان غربی، ادامه داد: باید در بستر آرام علمی نسبت به ارتقا راهها اقدام شود تا در سال های بعدی جهت تعمیر، توسعه و ارتقاء راهها بر حسب زمان مورد استفاده و نیاز روز مترددین، امانت شایسته ای برای نسل های آتی به ارث بگذاریم.

وی از اجرای روکش آسفالت تکاب - تخت سلیمان به طول 9 کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار در راستای ارتقاء ایمنی محورهای ارتباطی جنوب استان اظهار کرد: مابقی این محور نیز با بهبود شرایط آب و هوایی و همچنین تخصیص اعتبار لازم در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: تامین ایمنی راهها دارای اضلاع چندگانه است که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه در راس آن دارای بیشترین مسئولیت و بالاترین دغدغه در این ارتباط بوده و باید همگام، هماهنگ و با تعامل بالا در راستای هدف مشترک ایمنی و حفظ جان مردم برنامه های عملی و اقدامات کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 100 کیلومتر از راههای روستایی آذربایجان غربی

آسفالت 100 کیلومتر از راههای روستایی آذربایجان غربی