مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-07سياسي

«اینوتکس 2022» فرصتی برای هم افزایی اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور


دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 با اشاره به برگزاری دو رویداد «اینوتکس پیچ» و »سیکاپ«، از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در این رویداد ها از طریق سایت رسمی اینتوکس خبر داد.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ صبح امروز سه شنبه 16 آذرماه، نشست خبری رویداد پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس (اینوتکس پیچ) و چهارمین دوره رویداد سیکاپ با حضور سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022، ایمان محمدعلی مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ و یاسر قرایی مسئول برگزاری رویداد سیکاپ، در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

در این نشست سجاد عباسی فشمی با اشاره به برگزاری دوره های قبلی اینوتکس گفت: امروز اینوتکس به یک هاب برای حضور اجرای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور از شرکت های دانش بنیان، استارتاپ و.

تبدیل شده است.

در آخرین دوره و اینوتکس 2021 که و سفرای کشورهای مختلف بودیم که نشان از اهمیت این موضوع در مناسبات ملی و بین المللی حوزه نوآوری و فناوری است.

عباسی فشمی با اشاره به اهداف اصلی برگزاری رویداد اینوتکس گفت: ما در اینوتکس 3 هدف اصلی را دنبال می کنیم که عبارتند از : کمک به فرهنگ سازی سرمایه گذاری در حوزه نوآوری و فناوری، افزایش همکاری ها و مشارکت های B2B بین بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری، ایجاد شبکه ای از کارآفرین های استارتاپی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اینوتکس 2022» فرصتی برای هم افزایی اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور

«اینوتکس 2022» فرصتی برای هم افزایی اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور