مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-07اقتصادي

نفت 150 دلاری در راه است؟


چند روز پیش بود که بانک جتریز آمریکا هشدار داد که قیمت نفت در بازار جهانی به احتمال زیاد خیلی بیشتر از رقم کنونی رشد خواهد کرد و به 150 دلار در هر بشکه خواهد رسید.

- کریستفر وود کارشناس ارشد بانک جتریز طی مصاحبه ای گفت: زمانی که شاهد بازگشایی کامل فعالیت های اقتصادی در جهان باشیم قیمت نفت به شدت افزایش خواهد یافت و به خاطر مشکل در تأمین نفت قیمت 150 دلار خواهد رفت.

آیا نفت به 150 دلار خواهد رسید؟ حمزه کریمی کارشناس و تحلیلگر بازار های جهانی در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: نفت برنت دریای شمال نتوانست از محدوده 86 و 87 دلار عبور کند و طبق پیش بینی هایی که وجود داشت سقف اکتبر 2018 اجازه رشد قیمت بیشتر نفت را نداد و با اخباری که مخابره شد خصوصا در خصوص آزادی بخش زیادی از ذخایر استراتژیک آمریکا و کشور های دیگر، چون چین، ژاپن و البته اروپایی منجر به افت قیمت نفت شد.

وی ادامه داد: همزمان بعد از این اخبار، خبری در خصوص کرونای جدیدی که به دنیا مخابره شد منجر به این شد که قیمت نفت کاهش پیدا کند، چون با وجود شیوع کرونای جدید و همه گیری زیاد آن تقاضا در بازار نفت کاهش پیدا می کند و باعث افت قیمت می شود.

کریمی اظهار داشت:، اما اینکه در آینده درباره قیمت نفت چه اتفاقی رخ خواهد داد، چند نکته وجود دارد: اول اینکه آیا هنوز تقاضا وجود دارد و این تقاضا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت 150 دلاری در راه است؟

نفت 150 دلاری در راه است؟