مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-07سياسي

سرمایه گذاری کلان 2 هلدینگ اقتصادی در «نهبندان و سربیشه»


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در ادامه رایزنی با مقامات پایتخت امروز با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایمیدرو دیدار و گفت وگو داشت که رهاورد این نشست هم سرمایه گذاری میلیاردی این دو هلدینگ اقتصادی در حوزه انتخابیه اش بود.

- مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهارداشت: در نشست کاری با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و رییس سازمان صمت خراسان جنوبی در زمینه مسائل مهمی تبادل نظر شد.

وی بررسی مجدد طرح های نیروگاه های بادی نهبندان و درح سربیشه و برنامه ریزی برای فعال شدن آن ها را از جمله رهاورد این جلسه اعلام کرد و ادامه داد: همچنین موافقت شستا برای سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومان در طرح های مختلف معدنی و صنعتی حوزه انتخابیه نیز دریافت شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در این زمینه مقرر شد موارد مطرح شده در جلسات کارشناسی بررسی و مجدد در نشستی که یک ماه آینده برگزار می شود مورد پیگیری قرار گرفته و نهایی شود.

کلنگ زنی پروژه برق رسانی شاهکو نخعی در ادامه به دیداری که با معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایمیدرو نیز داشت اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقرر شد با توجه به آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری کلان 2 هلدینگ اقتصادی در «نهبندان و سربیشه»

سرمایه گذاری کلان 2 هلدینگ اقتصادی در «نهبندان و سربیشه»