مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-07سياسي

مشکلات تحویل زمین برای ساخت بیمارستان جدید تایباد رفع شد


مشکلات مربوط به تحقق وعده واگذاری زمین برای ساخت بیمارستان که به شبکه بهداشت و درمان تایباد داده شده بود، بالاخره پس از پیگیری رفع شد و روزهای انتظار برای احداث یک مجموعه درمانی جدید در تایباد رو به پایان گرفته است.

- مدت 9 سال است که واگذاری زمین برای احداث یک بیمارستان تازه تاسیس در تایباد از این اداره به آن اداره محول می شود و علی رغم پیگیری های انجام شده نتیجه ای در بر نداشت.

در سفر آخر استاندار سابق خراسان رضوی وعده واگذاری زمین به شبکه بهداشت و درمان داده شد که بالاخره پس از پیگیری های انجام شده، مشکلات تحویل زمین برای ساخت این بیمارستان رفع شد.

در حال حاضر تنها بیمارستان تایباد با 130 تخت فعال به 145 هزار و 860 نفر جمعیت این شهرستان و شهرستان های خواف و باخرز خدمات درمانی ارائه می دهد و با برخورداری از یک بافت قدیمی با قدمتی بالغ بر 50 سال جوابگوی نیاز جامعه هدف نیست.

طی هفته گذشته نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان تایباد به اداره منابع طبیعی جهت تحویل زمین بیمارستان معرفی شده تا پس از طی کردن مراحل قانونی، زمین تحویل و کار ساخت آغاز شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان تایباد طی گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهر تایباد با قدمت بیش از 50 سال هزینه های زیادی جهت نگهداری دارد و تعمیرات آن به دلیل بافت فرسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تحویل زمین برای ساخت بیمارستان جدید تایباد رفع شد

مشکلات تحویل زمین برای ساخت بیمارستان جدید تایباد رفع شد