مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-07سياسي

مراسم روز دانشجو و دانشجویانی که پشت در ماندند!


در حاشیه برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف که با حضور حجت الاسلام رییسی برگزار شد، عده ای از دانشجویان که از قبل به مراسم دعوت نشده بودند با تجمع مقابل درب دانشگاه شریف خواهان حضور در مراسم بودند که از حضور آنها ممانعت به عمل آمد.

- در حاشیه برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف که با حضور حجت الاسلام رییسی برگزار شد، عده ای از دانشجویان که از قبل به مراسم دعوت نشده بودند با تجمع مقابل درب دانشگاه شریف خواهان حضور در مراسم بودند که از حضور آنها ممانعت به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم روز دانشجو صبح امروز از ساعت 10 صبح با حضور حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور آغاز شد.

در حاشیه این مراسم عده ای از دانشجویان دانشگاه های مختلف مقابل درب دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف حضور داشتند تا بتوانند در مراسم حضور یابند ولی از ورود این دانشجویان به دانشگاه جلوگیری شد و با اعلام مسئولان حراست تنها دانشجویانی اجازه ورود به سالن برگزاری مراسم را داشتند که اسامی آنها از قبل اعلام شده بود.

این در حالیست که عده ای از دانشجویان غیرمدعو دانشگاه صنعتی شریف نیز اجازه ورود به سالن برگزاری مراسم روز دانشجو را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز دانشجو و دانشجویانی که پشت در ماندند!

مراسم روز دانشجو و دانشجویانی که پشت در ماندند!