مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-07پزشكي

هیچکدام از مدارس بردسکن استانداردهای لازم را ندارد


متأسفانه هیچ کدام از مدارس منطقه استانداردهای لازم از جمله تهویه مناسب را ندارد؛ هر چند در تابستان پنجره ها را باز می گذاشتند اما اکنون که هوا سرد شده همان پنجره هم باز نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز بهداشت بردسکن گفت: متأسفانه هیچ کدام از مدارس منطقه استانداردهای لازم از جمله تهویه مناسب را ندارد؛ هر چند در تابستان پنجره ها را باز می گذاشتند اما اکنون که هوا سرد شده همان پنجره هم باز نیست.

حسین امامیان در گفت وگو با ایسنا به وضعیت بهداشت مدارس اشاره کرد و گفت: برخی مدارس هم که مایع ضدعفونی و گندزدایی دارند اما نیروی خدماتی آن روش استفاده صحیح را نمی داند.

به رغم اینکه مقرر بود به ازای هر نفر چهار متر مربع فاصله باشد اما این گونه نیست و در کنار هم می نشینند و در اکثر مدارس فاصله اجتماعی رعایت نمی شود.

رییس مرکز بهداشت بردسکن افزود: در مدارسی که مدیر حساس تری دارد، وضعیت بهتر است اما برخی مدارس که معلم شان اعتقادی به واکسیناسیون و زدن ماسک ندارد، شاهد بروز مشکلاتی هستیم.

وی یادآور شد: بر اساس دستورالعمل های بهداشتی اگر تست PCR حتی یک نفر در کلاس مثبت باشد، به مدت 2 هفته آن کلاس باید به صورت مجازی برگزار شود که خوشبختانه تاکنون موردی گزارش نشده است و از ابتدای آبان ماه هر روز مدارس توسط کارشناسان مورد بازدید قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکدام از مدارس بردسکن استانداردهای لازم را ندارد

هیچکدام از مدارس بردسکن استانداردهای لازم را ندارد